Bebeğim 4ay 11 günlük mamayla beslenen bi bebek bu sıralar mama yemiyor hiç uyuduğu an yiyor ya da kalıyor hep yaptığım mamalar ,kaç saat boyunca durabiliyor o şekilde nedeni nedir büyüme atakları mı umarım çabuk geçer öyleyse de 🥲sizde durumlar nasıl 😟