Kızım 19 aylık üç aydır hep aynı şeyleri yiyor , yoğurtlu tel şehriyeli yayla çorbası , tarhana çorbası , domates rendesi ile tereyağı ekleyip yaptığım tel şehriye çorbası. Çorbalara et suyu ekliyorum. Yumurta önceden yerdi şimdi çok nadiren omlet bir lokma yiyor, yoğurt yerine ayran içiyor . Yoğurdu ayran olarak verebilirsiniz yada benim gibi üç günde bir yayla çorbası yapın yoğurt yumurta sarısı katın. Diğer yiyeceklerin sadece tadına bakıyor yutmuyor , kahvaltıda siyah zeytin yiyor sadece.. artık mecburen hazır mama veriyorum hipp beş tahıllı kaşık mamasını çok sevdi günde bir kez yiyor. Makarna bazen yiyor üç beş adet. Bu zamana kadar ne kadar ek gıda tarifi varsa yaptım ağzına sürmedi, ısırıp çiğneyerek yemek istiyor . Bazen krep yapıyorum bir adet yiyor. Boyu 84 cm kilosu 11 buçuk , doktor kilosu yerinde dedi kan değerleri de düzgün dedi. Balık yağı iki üç günde bir vermeye çalışıyorum . Balık da seviyor ayda iki kez falan yiyor. Ama öyle bir mama tabağı dolusu yemiyor tabi iki üç lokma. Bence bebekleri çok zorlamamak lazım sevdiği gıdalara yönelin , yoğurt yemezse balık kılçıksız atıkların verin , biz de her yolu deniyoruz yesin diye , ev yemekleri kıymalı yemekler köfte sebze mücver ıspanak yumurtalı ıspanak aklınıza ne gelirse tadına bakıyor . Ama dediğim gibi bazen yutuyor bazen diliyle itiyor . Umarım iki yaşından sonra düzelir