Geçmiş olsun evet bazı kişilerde oluyor bende hiç olmadı çok şükür kahve falan da içmedim dr çok iyi çıktı Allah razı olsun ama ağrı olursa havluyu ısıt ağrıyan yerlerine koy demişti ve sırtın yeleksiz hırkasız gezmeyeceksin bol bol ter at demişti sizede acil şifalar dilerim