babymiracle Merhaba bebeğim 15 aylık hep kendim baktım bana aşırı bağımlı asla yanımdan ayrılmaz bir saniye bile görmese kıyameti koparıyor artık bakıcı var evden işim ama bazen gitmem gerekiyo nasıl bırakıcam asla tek kalmıyo kadınla sadece parkta beraber durabiliyo eve geldiği an yapışıyo bana alıştırma sürecini zarar vermeden nasıl ayarlamam lazım önce yarım saat bir saat falan mı tek bırakayım ama hemen krize giriyo bişey olcak diye de çok korkuyorum
Sedose Aşamalı olarak yalnız bırak. İlk gün yarım saat 2. Gün 1 saat gibi arttırarak. Ve giderken mutlaka söyle canım şu işim var şuraya gidip geleceğim, o sırada bakıcı ablanla oyun oynayabilirsin vb şekilde
babymiracle Sedose çok ağlayıp krize giriyo çok korkuyorum😢 yarım saat bir saat iki saat şeklinde ilerlemeyi düşünüyorum umarım faydası olur öncesinde de alışsın diye ben evde kaldım onlar parka gitti bir saat durdu
Sedose babymiracle bende eylülde işe başlıyorum benim bebeğimde aynı şekilde emmeden uyumuyor vs ama alışacaklar inşallah biz strese girince onlar da hissediyor daha zor oluyor