Beren Kizlar bebegin 2 aylik bir burun tikanikligi voluyo geceleri hakir hakir ses geliyo genzine akiyo bazen sanirim sonra oksuruyo hergun serum fizyoloji yapiyorum o bile yeterli gelmiyo azcik aciliyo szinde oluyomu boyle ide hergun yapiyorum serum fizyoloji zarar vrmez degilmi
bynduru Beren bebegim 2 aylik neredeyse hergun serum fizyilojik damlatiyorum gerekli gorursek de aspiratörle temizliyorum
Annesininprensesi Beren en etkili yöntem sütünüzü sağın ben öyle yapınca rahatlıyor hemde burnundaki pislikler kendiliğinden gelip çıkıyor
Aysegul30 Cabin bizdede oyle surekli hirilti tikali deniz suyu sikip cekiyorum gece artiyo ev sicak ustu iyi ortulu simdi yatiyo burnu buz gibi anlamadim gitti 36 gunluk olduk
gamze_mirza Canım serum fizyolojik yaptıktan sonra çekme onu şırıngaya doldur 4cc birine 4 birine hastanede öyle yapıyolar banasa şırınga verdiler onun çok zararlı olduğunu söylediler. Ben aparatla çektikçe dahada çok tıkanıklık oluyodu 2 defa şırıngayla yaptık şuanda hiç bir sıkıntımız yok.
Beren gamze_mirza canim zaten cekmiyorum ki 2 cc veriyorum burnuna doktor 2 cc ver demisti 4 cok degilmi
gamze_mirza Beren banada doktor söyledi zaten hastanedede öyle yapıyolar sordum oda bana aynı şekilde anlattı
Annesininprensesi Beren evet bazen de emzirir pozisyonda eğer rahat durursa direk burnuna sıkıyorum ama en kolayı bardağa sağıp çay kaşığıyla yavaşça burnuna dökün