Merhaba , ben bebeğimi sadece 30 gün emzirebildim . O güzel bağ duygusunu sadece o kadar tadabildim… sonra çalıştığım için hep sağarak verdim sütümü . Biberon en büyük etkendi , ama başka çarem yoktu annem bebeğimi başka türlü beslememesi . Zaten doğduğundan beri red yaşıyorduk . Şimdi de iki haftadır çok azalmıştı sütüm son bir haftadır neredeyse çıkmıyor . Her şeyi ama her şeyi denedim . Artık yorulmamdan ötürü pes ettim .. Sizlerden duyacağım güzel şeylere ihtiyacım var . Çok üzülüyorum…