7 aylık bebeğim gündüzleri hiç uyumuyor beni görmediği an katılarak ağlıyor. Tuvalete bile zor gidiyorum. Kimsede durmuyor örümcekte koyuyor beş dk başka bi oyuncan veriyorum beş dk asla gündüzleri uyumuyor 30-40 dk en fazla kafayı yemek üzereyim. Bu hep böyle mi devam edecek yoksa bir süreç mi bu