papatya_1125 Yüzümdeki benler rahatsız etmeye başladı sevgili anneler.Doktor iz kalır dedi ama çok mu kötü oluyor ,bilen var mı??
Ysgl26 papatya_1125 keşke sadece iz kalsa. Halam doktorun ısrarına tehlikeli bulmasına rağmen aldırmıştı yüzünde baya büyük bi ben vardı yanağının yarısı kadar.. sonrasında cilt kanseri oldu tüm vücuduna attı ve 3-4 ay içinde kaybettik kendisini..vücuttaki benlere müdahele edilmesini çoğu doktor onaylamıyor
Dolores papatya_1125 benim kardeşim doktor. Kendi kolunda büyük bir ben vardı. Hocaları aldırmasını tavsiye ettiler ve aldırdı. Ama o riskli olduğu için aldırdı. Eğer öyle bir durumunuz varsa elletmemeniz daha doğru olur
melegim71 papatya_1125 yoo kalmiyor eltim eltimin annesi babasi hep aldirdi ilk gunler dikis iluyor tabi suan iz yok yani hic bide kac tane aldirdilar sıkintı yapmayin iz kalmiyor babamin sirtinda vardi kocaman oda aldirdi onun bile yok belli olmuyot
Araymom papatya_1125 Arkadaşım boynundakini aldırdı hem daha büyük iz kaldı hemde cilt sorunu yaşadı 🫤
papatya_1125 melegim71 özelde mi aldırdı acaba.ben sordum iz kalır dedi.estwtik dikiş atmiyo musunuz dedim yok dedi.normal dikeceklermis.
papatya_1125 melegim71 üniversite hastanesinde de plastik cerrahi yok.onlar estetik dikiş atarlar demisti
melegim71 papatya_1125 devlette yaptirmislsrdi canim ikadar detayli bilmiyorum babamin universiteydi eltimler okadar cok aldirdiki
papatya_1125 Araymom devlette mi aldırdı acaba ? Ben aldırdıktan sonra güneş kremi kullanmak gerekiyormuş kullanmamış olabilir mi acaba
dygefe Eşimin yüzünde küçük vardı aldırdı yıllar önce dikiş belli bile olmuyor. Ufak tefekleri evde kendi halletti.
papatya_1125 dygefe Ay canım Nasıl halletti ya acımıyor mu Benimki büyüdü.4 tane var 😑ikisini alabilirim dedim
Araymom papatya_1125 Devlette aldırdı evet hiç krem kullanmadı ihmal etmiş olabilir. Doktor zaten olası şeyleri söylemiştir sonuçta herkesin cildi farklı tepki verebilir inşallah sorunsuz aldırırsınız 🌼
Sonundabende12 papatya_1125 annemin burnunun yanında kocaman vardı aldırdı bundan kaç sene önce iz mis yok ama ameliyat sonrası bi kremde kullandı suan 500 tl civarı sanırım ama artık dikişler eskisi gibi yani iz kalmaz
_The_ANA_ papatya_1125 Annem aldırdı hiç iz kalmadı. Devlet hastanesinde aldırdı Ama et beni vs değil küçüklerdi
papatya_1125 _The_ANA_ benim biraz büyük.doktorun kendisi iz kalır deyip cumaya randevu verdi. Baya kararsiz kaldım.sağolun.
papatya_1125 Araymom inşallah. Teşekkür ederim. 🌸cildim hassas .uzun zamandır hiç krem de kullanmadım. Kokusuz bir güneş kremi bulabilirsem alacağım