Merhaban.Kizim 3 aylik olucak.Simdiye kadar kilosu az oldugu icin 1 aydir hem anne sutu hemde mama aliyor.Lutfen sonra kadar okuyun bir sey onerin simdiye kadar kabizlik ysamadik ama gecen hafta cuma 1 numara mamaya gectik ama cumartesi bir kez kaka yapdi dahada bugüne kadar yapmadı.Genelde 1 gun arayla maksimum 2 gun arayla bir kez yapar kaka
ama bugünde yapmazsa 4 gun olucak yapmiyor.Ben napicam eger kabizsa?Sicak dus demeyin yaptirdim olmuyor.Nrt cozum bilen varmi kakasini yaptirmam icin.