feyzas bugün tam 4 aylık oldu, şu 4 ayda 10 kere “oh bi düzen oturttuk, sadece böyle uyuyacak demek ki” Demişimdir ama 11. Kez tarzını değiştirdi 😂 Tamamen onun paşa gönlüne bağlı her şey. Sen 40 gün aynı şekilde unutursun, 41. Gün basar cıngarı o şekilde uyumak istemiyordur artık. Nasıl oluyorsa her seferinde de buluyorum nasıl uyumak istediğini. Anlatıyorlar kendilerini merak etme. Çok değişecek daha uyku düzeni. Sen rutin oluşturduysan o rubin’den devam et. Bi yerde patlak verirse başka rutin düşünürsün 😂