Elena4 honeyson kızıma eğitim köpeçiğin kız kardeşini almıştım Bi 5 yıl önce 😀 ee artık oğlum da oynar. Çok sevmişti kızım güzel vakit geçiriyordu 🥰
Durdudilerrr honeyson 1 yaşında oğlum umrunda değil kopekcik falan biz top peşindeyiz bir de tEncere tava leğen.. gardoptaki kıyafetleri indirsn. Oyuncak falan hak getire
hemsirebiranne honeyson benim kızımın hiç ilgisini çekmemişti bir iki basıp yallah attı kenara 😂 oyuncak alıp 2 gün sonra letgoya koymaktan öğ geldi artık çünkü oynamıyor 😂😂 ama sizin bebeğiniz oyuncak seviyorsa sevebilir
Masalserin2019 hemsirebiranne köpekciği satıyomusun bende alıcam ama ya sevmezse bide benim kızımım sevdiği oyuncak dakilası 3 dakika snra hemen sıkılıyor :)
hemsirebiranne Masalserin2019 sattım canım cok oldu , aktivite masası almıştım onun yüzüne dahi bakmadı oda gitti mesela 😂 bizimki sıkılgan
mikelenjelo35 honeyson benimki bulaşık makinasıyla oynuyor 🤦dün indirim var diye baktım ama hiç biseye karar veremedim bu oyuncağa da baktım oynarmi oynamazmi emin değilim.
Esraogey honeyson biz 2.5 aylıkken almıştık şu an 5.5 aylık uyurken falan onu açıyorduk öyle uyuyordu şimdi de açtığımızda kendi kendine heyecanlanıp bıdır bıdır birşeyler konuluyor çok seviyor 😊
NeclaDefne honeyson kız kardeşini aldık biz çok eğleniyor kızım şarkıları peş peşe çalmaya başladığında dans ediyor. 💃
deleted1444 Benim bebeğim o kadar korktuki magazada gösterince o kadar ağladığını Hiç hatırlamıyorum tavsiyem alacak olan magazada gösterip alsin
sevcan honeyson eğtici köpekçiğin kızkardeşini aldım ama arada basıo sarılıyo sonrada kenarda hep.dha cok ıc ıce gecen küplerle fln oynuo
[silindi] honeyson beeen ☺️ memnunum ama beatboyla daha çok oynuyor bir de eğitici köpekçiğin piyanosuyla. Ama köpekçiği de seviyor sarılıp kalbine basıyor