Kızlar ben Bebelac Gold 1 kullanıyorum. Daha 10 gündür kullanmaya başladım kızımın reflusude var ve bu mamayı kullandığımızdan beri kusmalaei çok azaldı. Kilo alımını henüz bilmiyoruz. Sizce bu mamadan devam mı edeyim. Yoksa onerdiginiz daha iyi bir mama var mı?