2ay 4 günlük bebeğim bizde de aynı sorun var doktor yetersiz su aşımı olduğu için dedi bol bol su verin dedi aşırı terliyor sırtı kafası emerken özellikle kafası . Zaten baba eğer çok terleyen biriyse bebek de öyle oluyormuş gerçekten eşim oturduğu yerden terler iki oğlum da aynı durum da . Su verince geçiyor o pembelik hiç korkmayın havalar aşırı sıcak çünkü