1 ay 22 günlüğü bu zamana kadar hep mama ve süt içti kaka gaz sorunu yaşamadık ama son 4-5 gündür zorlanıyoruz acaba mamayı mı artık sindiremiyor normalde hergün kaka yapardı şimdi iki üç güne bir oda kıvranarak sancılı geçiyor.mama olarak SMA kullanıyorum