Hanımlar 2 gün önce doğum yaptım. Sütüm az geliyor diye sanırsam kızım tam tutamıyor, tutunca sinirlenip ağlayıp bırakıyor. Zorluyorum her seferinde ama böyle devam edince çok stres yaptım, aç kalmasın diye sağıp biberonla verdim. Daha erken biliyorum ama korktum. Şimdi de sütüm artana kadar bu şekilde deca devam etmeye çalışıyorum yeter ki doysun diye ama korkuyorum biberon iyice memeyi istememesine sebep olur mu diye. Yaşayan var mı? Sütü artınca biberonu aradan çıkarabildiniz mi?