Hilalsaer bizde 14 aylığız😭aynı durumu yaşıyoruz.Gece sürekli kalkıp ağlıyor memeyi almayana kadar asla sakinleşmiyor.Çok bağırarak ağlayarak uyanıyor.Sabah 7 de uyanıyor aynı şekilde aşırı ağlıyor Gece sürekli kalktığı için haliyle sabah hiç gücüm olmuyor kafayı yemek üzereyim uykusuzluk,sürekli ağlaması,yatırıyorum beşğine koyuyorum anında bağırıp ağlıyor geri memeye alıyorum duruyor yine uyuyunca koyuyorum yine uyanıyor bu döngü yaklaşık 1 saati buluyor ağlayıp yorulduğundan uyuyor.Nasıl geçecek anlamıyorum 2 yaşa girmeden başladı bizim sorunlar galiba🤦🏻♀️🤦🏻♀️