ozgekarakus13 5 aylık bebeğim var biraz öksürüyor prospan şurup kullanan var mı ya da farklı bir yol deneyen
Zeynepppppp ozgekarakus13 ben kullanmıştım çok etkili bı ilac bı kiki defa vermem de gitmişti öksürük
Hayallina ozgekarakus13 bend kullandım 2 günde kesti öksürüğü ama doktora danışmadan kullanmayın bence
[silindi] ozgekarakus13 Bende 5 aylık bebeğime kullandım doktor önerisiyle gerçekten şıp diye kesti öksürüğünü ama önce bi doktorun görmesi muayene etmesi lazım
ozgekarakus13 Zeynepppppp [silindi] Hayallina Alyaninannesi_ Deletedmom200 Zeynp teşekkür ederim. Tabiki doktor kontrolünde verdim. Bugün doktorumuz muayene etti ondan sonra verdim. Aşırı bir öksürüğü yok ama huzursuz şuan iyi bakalım. Bitkisel olduğunu biliyorum ben hamile iken kullanmıştım.
Alyaninannesi_ Ben kullandım hep. Ama kuru öksürük olduğunda vermişti doktorumuz diğer türlü dinlemem lazım dyodu ciğerlerini flan. Çok etkili bi şurup ama 3 günde geçirdi her kullandığım da
Zeynp ozgekarakus13 ben kullandım kızıma canım bitkisel bi şurup. Öksürük vaedı kızımda hırıltısı da hepsi geçti sabah aksam 1 tatlı kaşığı verdim. Birazda ıhlamur içirebilirsin bogazları yumusatır. Surubun yan etkisi yok biZe olmadı en azından. doktor önersiylw kullandım
Deletedmom200 ozgekarakus13 bende kullandım cok kisa surede oksurugu geciriyor ama tabiki doktor muaynesi gerekli
Kucukkalbim ozgekarakus13 Bende kullanmıştım anında kesiyor evimde muhakkak bulundururum ve içeriğide bitkisel 👍🏻
Deletedmom0340 nrtn1234 canım hatta ikinci kez hastalandı tekrar denedik yine işe yaramadı. Bende yorumları görünce ikincide etki eder diye düşünmüştüm ama sonuç hüsran. Normal devletin karşıladığı şuruplar daha etkili oluyor
ozgekarakus13 Neredeyse kesti öksürüğü diyebilirim sabah öğle bir çay kaşığı verdim. Ama dediğim gibi çok abartı bir öksürük değil