nolmuskine Yeniibianne kapalı dolaplar karanlık içi 25derece üstü değil oralar :) bu kadar gerilme bana ne bebek senin bebeğin.. bozuk ilacı içecek o
Yeniibianne nolmuskine bende zaten dışarda kapalı kutu da saklıyordum . Ben değil siz gerginsiniz ben ilk mesajımda gayet te güzel cevap verdim siz bilmişlik yapmadan önce neyse aynen benim bebeğim içecek. İyi günler size