Merhaba, kızım 6 aylık. Ek gıdaya geçmemle birlikte kabız oldu. Zeytinyağı, kayısı vs de verdim ama kakası çok katı. Sadece mama aldığındaki gibi çok kaka yapamıyor. Yaparken kakasını da zorlanıyor gözünden yaş geliyor. Ne yapabilirim? Tecrübelerinize ihtiyacım var.