Koalababy Kızlar mama önerisi verir misiniz hipp kullanıyorum fakat 13 gün gidiyor 250 lira daha uygun ama kilo aldıran mama tavsiyeniz var mı
Hilallsarac Koalababy canım bende sma comfort kullanıyorum. Haftada 600 tl sadece mamaya gidiyor. Ama iyi markalardan vazgeçme sakın. Hele anne sütü almıyorsa en iyisini kullan. Ek gıdaya geçince mama öğün sayısı azalıyor zaten
Aframm Koalababy canım ben Aptamil ar veriyorum 3 gün 600 veriyorum ama olsun anne sütü almiyo ve reflusu de var bebeğinin saglihi herşeyden önemli
Aframm Koalababy tabi zorlanmıyoruz desem yalan olur herşey o kadar pahalı ki rabim yardımcımiz olsun
Koalababy Hilallsarac emiyor ama günde 3 kere felan kriz anında mememi asla almıyor o zaman veriyorum hip içinde kilo yapmıyo demişlerdi de o yüzden değiştireyim mi dedim
Canangunden -elz- Yanlış değilsem optipro sadece mama ile beslenen bebekler için comfort her ikisi hem mama hem meme. Ayrıca comfort gaz yapmıyor bebeğim çabuk alıştı optipro da kıvranıyordu
Canangunden Hilallsarac yok araştırdım sizde bakın isterseniz optipro anne sütüyle beslenemeyen bebekler için yazıyor 😊
Hilallsarac Canangunden Medicalpark ve Acıbadem olarak iki doktora gidiyoruz anne sütü almıyorsa comforta geçelim dedi ikiside
Canangunden Hilallsarac nette öyle yazmıyor tersi yazıyor ve herneyse ben comfort kullanıyorum memnunum 😁😁