Kızlar 2 yaşına girecek olan kizim var 2 aydır geceleri kalkıyor saat 2 de kalkıyor sabahları 5 yada 6 ya kdar sallıyorum anca uyuyor uyku düzeni vardı ama birden böyle oldu kalkarken çığlık atıyor cok ağlıyor hemende kolay kolay yatmıyor sanki döversin de iç çeke çeke ağlarsın ya öyle uyku saati geç yapalım dedim olmadı 12 de yatirayim dedim yine 2 de kalktı 10 da yatirsam yine 2 de kalkıyor aynı çalar saat gbi gündüzde aslında düzenli uyuyor 1 de yatsa en geç 4 yada 4,30 kalkıyor gündüz yatirsam desem eziyet çektirmiş olcam yatirsam ayrı dert ne yapacam bilmiyorum bide üstüne üstelik 3 aylik bir kızım daha var oda geceleri uyuyor allahtan en kötüsü işte büyük kizm geceleri uyumuyor 2 aydır artik kafamın ağrısı belimin ağrısı yorgunluk halsizlik tükendim kaynanam gorumcem eşim hepsi çalışıyor saat 6.30 ise gidiyorlar nasıl onları siz bakın diyeyim çalıştıkları iste tekstil dikiş makinesiyle buhar makinesi ile uğraşıyorlar birsey olsa vicdan azabı uyumadi lar diye siz anlayın işte yardımcı olun kızlar ne yapabilirim kiizm için bide ayreten aile hekimi uyku ilacı verdi bnm bildiğim baybay ve ama bize verilen zaditen diye alerji ilacı uyku ve sersemlik yaparmış oda ne alaka ise. 3 gündür veriyorum yatıyor ama kıyamıyorum bi anne olarak ilaçla çocuğunu uyutmak bana göre değil ya ağlıyorm sinirden ilaçla uyuduğu gördüm zaman Su an kizim 03.45 kalkti ve simdi saat 06,00 diğer küçük kizimda 1 saat snra kalkmk uzere(yardımcı olun kızlar okuyup cevap verdiginiz içinde tsk edrim)