Selam kızlar benim 3 yaşındaki oğlum 5 ay önce falan tuvalete alistirdim maşallah diyim çok çabuk alıştı ve gece bir defa bile yapmadı altına ama son kaç gecedir hep altına yapıyor ilk başta yapmıyor du şimdi yapıyor korkuyorum böyle alışacak diye ne yapmam gerekiyor varmı bir fikriniz