Kızlar kızım şuan 5 ay 10 günlük. En başından ber çok huzursuz emiyor. İlk zamanlar doktora sorduğumda gazdandır dedi. Ama ben şuan gaz problemlemi olduğunu düşünmüyorum. Çok şükür kendisi çıkartıyo. Emzirmediğim zamanlar herhangi ağlama vs yok. Ama emzirdiğim zaman sanki biyeri ağrıyo gibi ağlıyo kendini sıkıyo kıpkırmızı oluyo. Birde emdiği anlarda midesinden sesler geliyo. Sürekli bırakıp tekrar emmeye başlıyo. Varmı bu durumu yaşayan ben gazdan olmadığını düşünüyorum başka ne olabilir ?