123fff Kızlar 36+2 de doğum yaptım çok şükür küveze bile girmedi herşeyi normal sütümde yavaş da olsa geliyor var. Mama 30 cc veriyorum üç saatte bir ama o da yeterli olmuyor
girlmomm 123fff 30 cc yeterli belli zaman sonra 60 veriliyor devamlı emzirin 2 saate bir de mama verin ben öyle yapmıştım sarılık içinde şekerli su içirdim Allah’a şükür olmadan atlattık🙏
ArvenMom 123fff daha küçük sık sık emzirin pes etmeyin 30 cc mama 1.5 saat yada 2 saate bir verin ve lütfen şekerli su vermeyin doktorlar önermiyo bizim doktorumuz öyle bi hata yapmayın demişti bence doktorunuza muhakak arayıp yada yazın bilgi alın
Funda11 123fff benim sütüm çok oldugu halde kızım sarılık oldu biraz bu kadar çok strese sokmayın kendinizi sık sık emzirin
Momyofthesun 123fff yeterli olmadığını nerden anlıyorsunuz? Belki başka derdi vardır gazı falan. Her ağlaması açlıktan değil dikkat et
123fff Sarılık olcak diye çok korkuyorum doktora perşembe gidicez. 60 cc verenler var mı fazla mı olur hiçbişekilde doymuyor 30 cc ve süt takviyemlede
123fff Momyofthesun sadece mama verince ve emzirince ağlaması kesiliyor hemen keyfi yerine geliyor o yüzden aklıma başka neden gelmedi
Ozgenizz Çişli bez sayısını takip et doyup doymadığına günde 5 defa yapıyorsa doyuyordur sık sık emzir beslenmesini 2 saati geçirmemeye çalış