Yazilimcianne daha küçücük ya parmak ucu basması bence çok normal ama dediğin gibi akıl sır ermez bu doktorlara , bende eltimin gittiği çocuk doktoruna gidiyorum onun oğlu öyle parmak ucu basardi şuan gerçi 7 yaşında ama çocuk 18.ayinda yürüye yürüye duzeltmisti hiç öyle fizik tedavi falan dememisti ona da, bizim için de çok aklına takiliyorsa ortopedik ayakkabi al gezdir ama düzelir yani bişey yok bunda her çocuk böyle dedi ,yaşlı bı doktor zaten tecrübeli de baya, bende bebekken öyle yururmusum yurutecten olmuş benimde sonradan düzelmiş yurumem