Hanımlar 2 aylik bebeğim var ne kadar aralıklarla emzirmeliyim sizce? Yeni doğduğunda çok sık emiyodu şimdide 2-3 saate bir emiyor bazen saatte bir yani o ne zaman isterse emziriyorum. Acıkınca da zaten uyanıyor en fazla 3 saat uyuyor.
Hala böyle mi devam etmeliyim diyelim ki uyuyor ve 3 -4 saat geçti uyandırmalı mıyım uyanana kadar beklemeli miyim ?
Çok uzun uyuduğu olmadi ama olursa diye sorayim dedim size 🥰