Sezaryen doğum yaptım kızım 38 günlük sütüm 4. Gün geldi bu güne kadar mama vermedim maşallah sütüm de yarıyor ama günde bir öğün mama takviyesi yapmak istedim 3500 kilo 2300 doğdu.
Bu gece az bir miktar mama verdim gazını aldım ve uyudu korkudan başında bekledim bir süre sonra kustu ama baya bi kustu eğer uyusaydık kendini kurtaramazdı çok korktuk. Acaba mamayı midesi hemen kabul etmediği için mi böyle oldu ya da mamayı mı değiştirmeliyim? Ama mama da en iyisi SMA OPTİPRO ilk 4 gün de bu mamayı verdik ne yapsam bilemedim sevgili anneler