Arkadaşlar sabah 10:30 gibi yataktan düştü oğlum yanımda oynarken bir baktım yerde otururpozisyonda duruyor yani o şekilde kaldığına göre kafasını vurmamıştır diye düşündüm çok ağlamadı az ağladı sonrasında falan gayet iyiydi gece 1:00 gibi yatmadan şeftali verdim üstüne pekmez verdim su veriyim dedim su ile boğazını aldırdı langır lamgır bir tabak kustu bu kadar kusması normla mi bu kusma boğazını aldırdığı için mi sizce yoksa düşmeden kaynaklı mı ne yapmalıyım (8,5 aylık)