kuzey-21 Aselbusraa kız bununda mı tarihi oluyor ilk kez duydum :) çocuk ve sen hazırsan hertürlü başlanır bence.
jap Aselbusraa mevsime takılı kalmadan bebeğinin ve kendinin hazır olmanıza odaklanırsan zaten kolay olur :) kızım mart ayında öğrenmişti. Kış soğuğunda sabaha karşı duşa soktuğum çok oldu mecbur kalınca. Hasta olmadan atlattık şükür o dönemi.
Aselbusraa kuzey-21 evet varmis daha kolay atlatıyormus o günlerde mesela yarın saat 9 dan 18.30a kadar