İyi geceler kızlar bebeğim böyle ayakta durduğunda bacakları çarpık gibi duruyor yani diz kapağı düz diyelim ama alt bacak kısımları ikisi oçe doğru dönük gibi bunuda bana komşum dedi bugün bebeğim kucağımdaydı sonra böyle ayakta gibi tuttum kiz bu çocuğun bacaklari çarpık dedi çok canım sıkıldı daha düzelir mi veya normalmidir 4.5 aylık