Slm kızlar 15 aydır 0 gece uykularımız 5 7 kez uyanan bi bebeğim vardı emmiyordu uyanıp çok az biberon dan mama veya süt içip geri uyuyup bi saat sonra yine uyanıyordu bazen de uyanıp baya beşiğinde oynamaya sıkılınca beni al diye ağlıyordu yani biberon tadimlikti hatta bi ton postta açtım en son bnm psikoloji yerlerde dedim ki artık yeter başladık biz her uyandığında emziği verdim ağzına saçını okşadım aşırı ağlama krizlerinde su verdim onuda anlayınca yine çığlık çığlığı elime aldım pispisladim yanıma koydum en en zor ciglikli olan 2 3 gündü sonra artık 5 kere kakmaya başladı bende 4 yada 5 gibi gidip mamasını hazırlayıp genellikle o uykudayken veriyorum ağzına o kadar iyi ki şimdi 3 kez kalkıyor belki 4 mızmızlanıp uyuyor yine daha 1 haftamiz yeni bitti ama bide beşikte 3 emzik var oda sanki bi avantaj sizede kesinlikle başlamanızı tavsiye ederim çünkü sabır da bitiyorrrr