Merhaba 3 aylık bebeğim var emziryorum dün gece bir anda ateşlendim başım ve gözlerm çok şifdetli ağruyor ateşim 38.5 aştına düşmüyor parol içiyprum 2-3 saat sadece atesimi düşürüyor sonra yine aynı yasayan var hast gitsem ne yaparlar emzirdigim için cok kısıtlı yada evde ne yapabilirim