Nika 4 gündür sütümü sağıp miraderm markalı süt saklama poşetine saklıyorum. İçini bugün koklamak aklıma geldi de plastik gibi değişik kokuyo. Bu koku diğer markalarda da oluyo mu acaba🫠
Cocolingo Nika hiç koklamadım ama miraderm kötü bir marka değil yıllarca eczanede sattık hiç şikayet almadık