Ailemin yanına İstanbul’a geldim. Ve İstanbul da bu kadar sıcağı ilk defa yaşıyorum. 2.5 aylık oğlum var. Doğduğundan beri çok sıcak sevmiyor beyefendi. Son 1 haftadır emerken çok zorluyor çok terliyor yapış yapış oluyor sinirlenip ağlıyor sonra. Sıcaklardan dolayı meme reddi yaşanır mı ? Kafayı yemek üzereyim az kaldı 🤏🏻