Merhaba hanımlar biz 2 ay 9 günlüğüz bebeğimin kilosu 4.850 çevreden mama da ver diyenler oluyor ama sütüm gayet iyi geliyor ne yapmalıyım sizlerin de fikrini almak istedim hafta da bir gün versem bir defalık sütten kesilir mi? Doktorumuz sütün varsa ne kadar geç tanışırsa mamayla o kadar iyi dedi