Valla bacım kesemedim kesemedim 16 aylık tamamen bırakçam 18 aylıkken yarım saatte bir saat başı kalkıyor oda uykusuz bnde
Bence bunsağlıklı olan değil
Gece beslenmesi kesilsin deniyor enzaten gündüz çalışıyorum emmiyor geceyide kesersem ne kalcak geriye bende tamamen kesicem uykud önemli onlar için ama siz evdeyseniz gündüz emzirin gece de kesmeye çalışın