Merhaba anneler bebeğim 25 aylık emziriyorum dün çok bas agrisi olmustum acile gittim iğne yaptılar ve 3 4 saat emzirme dediler bende hiç emzirmedim kızım dedim doktor abla artık ela büyümüş meme falan emmesin onun yerine çorba içsin dondurma yesin gibi seyler söyleyip durdum ve emmedi gece kendisi uyuyup kaldı sonra sabah emdi sadece ve gün içinde hiç emmedi emmek istedi ama ben yine öyle seyler söyledim hep saat 22:30 gibi yine kendisi uyuyup kaldı yanı demek istediğim emzirme dönemini sonlandırmak istiyorum sabah tekrar emmek istediğin de emzireyim mi yoksa hiç emzirmiyim mi artık