Buse_asya23 mrblar bebegi 6 aylik oln anneler otrmya basladimi bebekleriniz , ayaklar ne alemde ayaklarinin uzerinde durablyor mu ayakta tutunca ? mamasini oturtarak mi yedryorsnz yoksa uzandrarak mi ?
marisback Buse_asya23 kıyaslama için sorduysan hiç buraya sorma canım 4 aylıkken konuşmaya başladı diyen bile çıkabilir.
redizepol1 Buse_asya23 Kızım 4 buçuk aylıkken surumeye başlamıştı şuan 6 aylık emekliyor. Ayaklarının üstünde durmayı daha çok seviyor. Hatta kendi kendine poposunu dikip kalkmaya çalışıyor. Sehpaya uzanıp tutunmak istiyor. Önümüzde ki ay yürüme arkadaşı almayı düşünüyorum. Birde oturtarak yediriyorum. 2 dişi çıktı. Ama her bebek ayni değil tabi ki. Oturamamk 7 8 aya kadar normal. Bebek yürümek istiyorsa desteklemek önemli. Ben 1 aylıkken hep karin ustu egzersiz yaptırdm. Çok faydası oldu 🌸
Meryemneva 6+20deyiz tamamen desteksiz oturtamıyoruz henüz, mama sandalyesinde oturarak mamasını yiyor, ayak basmaları iyi yürüteçle geziyo her yeri,2 dişimiz çıktı, tek sıkıntı uyku düzenimiz hala oturmadı devamlı ağlayarak uyanma var 🤷🏻♀️
Buse_asya23 tesekkur ederimmm ,benim kizim braz pasif kaldi sanirim ya oda surekli yattigi icin mi acaba ? ayaktaa duramyo destekli otrmaya basladii ama birde başıni tam anlamyla dik tutuyo desem yalan olurr başı düşüyo önüne dogruu o yzden otrrken bsyler yedrp icirmek braz zor