Merhaba arkadaşlar. Yarın oğlum dil bağı operasyonu olucak. Sedasyon alacak ve doktor gece 3 den sonra sıvı alımı olmamalı dedi. Sabah 8 de yatış yapılacak. İçeri almaları 9 olur diye tahmin ediyorum. Ve bu aç kalma süresi tedirgin ediyor beni. 4 aylık oğlum. Daha önce yaptıran arkadaşlar deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏