Hanımlar ☺ kızım 6 aylık kontrolde doktora sordum hangi probiyotiki alalım diye. Gerek yok kullanmaya dedi. Normalde 6 aydan sonra kullanılıyor diye biliyordum. Çevremdekiler hep kullanıyor. Başka doktora da sormalı miyim? Sizler kullanıyor musunuz bebekleriniz için? Hangisini kullanıyorsunuz ?