Kızlar dolabım da aşırı derecede kıyafet var ve çoğu kaynanamın görümcemin vs hediyesi olduğu için olduğum bedenden küçük almaları dışında sıkıntı yok😄 giymedim giyemedim.
İnanın bazılarının etiketi üzerinde bazılarını da çıkarıp atmışımdır ama hiç giymemişimdir. Aşırı derecede olduğu için bana günah geliyor birazını öylesine verdim konu komşuya Ama en azından diğer takımları elbiseleri satayım elime para gelsin diye düşünüyorum nereden satabilirim ??
Bedenleri L, Xl 42,44 gibi