simemce Kızlar yeni doğum yaptım bugün 4. gün. Sütüm güzel geliyor ve çok şükür bebeğim de emiyor. Yalnız bugün iki mememde de sertlik hissediyorum ağrıyla birlikte. Emzirdim de sağdım da yine de geçmedi. Var mı yaşayan, yapılacak bir şeyler? :/
mervealtylr simemce hemde nasıl ilk zamanlar gerçekten bilgisiz oluyor insan acıyor sağamıyordum ucuda yara olmuştu ince bir bezi ssıcak suda ıslat göğüslerine masaj yap iyi gelecek
ACmoms simemce emzirme danısmanı bana lahanayı denememi tavsiye etmişti. Ona gerek kalmadı sağdım geçti. Sen bi dene bulabilirsen lahana yapragını ortadan 2 ye böl sağ sol memeye koy 30 dk snra cıkar. Yapraklar ısınınca cıkar daha dogrusu 💜
yusyuvarlak simemce sıcak uygulama yapın sağın boşaltın ve emzirirken de muhakkak masaj yapın ağrıyan yerleri meme ucuna doğru öfeleyin
Mminigimm 1gulceninannesi soğuk uygulama damarları daraltır bu da daha çok şişmesine neden olur sıcak uygulama yapılır süt birikince damar açılsın diye 🤷🏻♀️
Xyz23 Duşun altında masaj yapın açılsın süt kanallari sağın birde mutlaka açın kanallarinizi aynısı başıma geldi bol bol sıcak suyla msaj ve sagdim
Haticearf Lahana bulamazsan marul kaynatıp bas.. Gebe okulunda emzirme hemşiresi demişti bana da başıma gelmedi yapmadım geçer mi emin değilim ama bilgili bi ablaydı ne zaman aklıma bişey takılsa gider ona sorardım.. Denemekte fayda olduğunu düşünüyorum umarım işe yarar çok geçmiş olsun 🙏🏻
ACmoms simemce ya da vucudunu yakmayacak sekılde sıcak suyla duş al. Ellerini yumruk yap yukardan aşağı dogru masaj yap. Ben bazen sert yere basılı tutuyorum cıkıyo süt rahatlıyorum .( ama benım canım acımıyo 7 aylık olacak alıstım)
Dlkuzn simemce mastit olmuşsun canım bende oldum sağ göğüsümun ucunun biraz üstünde sertlik ve yağ bezesi gibi şişlik vardı doktora gittim emzirirken geçiyor fakat her süt dolmasında yine o sertlik çıkıyordu antibiyotik başladı (emzirirken içtim Dr bebeğede iyi gelir hem dedi) göğüs ucun yara olduğu için mikrop kapıyor ve o yoldan süt iltihaplanması oluyor o gogusunu emerken süt bebeğin ağzına eksi gelir bu yüzden bebeğin gogusunu ısırır ve yara olur ilk başta emzirmeden sağ ve dök ki ekşi olan süt gitsin ondan sonra emzir
Dlkuzn Sıcak kompresi süt kanalların acilmiş süt rahat bosalmasi için yapabilirsin soğuk kompresi ise emdirdikten sonra göğüsteki yanma hissini rahatlatması için yapabilirsin soğuğu yapmadan önce göğüsünün tamamen bosaldigindan emin ol geçmiş olsun