Bacım ben bir aydır geceleri uyuyamaz oldum 15 dk yarım saatte bir uyanıyorum geçen bir ayın acısı çıktı sanırım gözlerim ağrıdı çok kötü🫠 ek gıda yediremedim ne yaptıysam döktüm çöpe resmen yemedi dişleri çıkıyor ben buzluğa salatalık kesip koyuyorum havuç soyup veriyorum soğuk iyi geliyor damaklarına emzirdiğim için kendisi geceleri memede sakinleşiyor onun için acı acı ağlıyor sürekli uyanıyor sanırım doktorumuz da nurse harveysin dentigel adlı jelini önerdi sabah ya da öğlen sürüyorum bunu ikinci kez de gece uykusuna geçmeden önce sürüyorum jeli dolaba koydum soğuk olsun diye bir de 4 5 karanfili sahanda dövdüm üstüne iki yemek kaşığı zeytinyağ koydum bir gece dolapta beklettim o da jel gibi oluyor kıvamı onu sürüyorum damağına 4 5 defa onun harici ağrıları geldikçe mız mız kucakta sürekli