Buse_asya23 5 kilo sütten yaptğm taze yoğurdum var ve il dsina cikicaz onu nasil degerlendreblrm acaba ?
redizepol1 Buse_asya23 hiiiic ugrasamam komşuya veririm 😃 benim usengeclik seviyesi jsjsjsjsj. 2 ay yoktum bütün buzdolabını verdim
-_-hUysUzvetatlikadin Buse_asya23 peynir veya lor olur. Ne zaman çıkacaksın bak yoğurtlu bir sürü soğuk çorba falan var yarın hemen yapıp yiyebilirsin. Aklıma ilk bunlar geldi
Nnnnwel Buse_asya23 tencereye al içine 2 yemek kaşığı tuz atıp kaynamaya bırak kesilip parça parça olacak bi süre sonra sonra süzme torbası vardır mutlaka yoksa süzgeçin içine koy süz lor olsun yumurtaya yakışır makarnayla gider afiyet olsun 😄
redizepol1 Ecayb ama lor peynir buzluga girmez çok zararlı 😶 onu ben de düşündüm peynirci ye sordum bebeğime alıyorum azar azar buzluga koysam olur mu dedim. Olmaz zararlı dedi. Taze Alsan daha iyi dedi
Ecayb redizepol1 şimdi genel bir baktım da internette öyle bir yazıda yok peynirci bilmiyor bence ajdbdjbf
Ecayb Buse_asya23 bebek için yapacaksan tuz atma. Direk yoğurdu kısık ateşte pişit. Kesiliyor. Geri basamaklarını biliyorsundur zaten.
Oburiks Buse_asya23 direk buzluğa at canım gelince cozdurup ayran cacık yaparsın 2 yıldır her kaldığında yada fazla olduğumda öyle yapıyorum
redizepol1 Ecayb hshshsjsj😃 valla bilmiyorum zaten yakın diye bende gidip taze alıyorum bende peynircinin yalancısym