aylizinannesiii Kızlar yarın cerrahi diş cekimim olacak dolgulu dişim kırıldı apse yaptı vs derken yarın çekim günü geldi çattı çekim sonrası çok acı oluyor mu nelere dikkat etmek gerekiyor pipet filan yasak diyor internette neden yasak acaba
SevimliHayaletCasper aylizinannesiii yok ya ağrı falan olmuyor olursa da ağrı kesici alırsın geçer. Zor bi işlem değil merak etme. Internete de bakma doktorun verdiği talimatları yerine getir yeterli geçmiş olsun 😊
aylizinannesiii SevimliHayaletCasper hiç diş cektirmedim bide cerrahi diyince korktum dolgulu diş nasıl çekilecek diye kızım hiç durmuyor zaten baya hareketli birde diş ağrısı çok zor gececek gibi yarın 😥
Habibetlppp aylizinannesiii son bir ayda 5 diş çektirmiş birisi olarak berbat bir ruh hali Berbat ağrılar ben çok zor iyileştim bütün dis etlerim sişti başım kulağım yanaklarım ağrıdı hala ağrır her yerim Allah yardımcımız olsun benim ki geç ve zor iyileşti
aylizinannesiii Habibetlppp ay yirmilik dış mi cektirdiniz çok geçmiş olsun bende apranax içtim ama böyle bir zonklama yok