Nrgngr Kayrakgul bende ekim kasım gibi mevlit gibi yapacağım eylül 27 de 1 yaş doluyor şimdiden hazırlık yapsam alınacakları yavaştan alsam diyorum menü de 5 çayı gibi bir şey daha iyi olur sanki yemekten ziyade bana da fikir olsun yorumlar 🤭
Kayrakgul Asker eşiyim ben gelenleri de pek tanımıyorum diyelim eşim komutanları gelecek ailesi ile ve yeni taşındım biraz dikkat etmek ve özenmek istiyorum
burcu4458 Benim Menümü Söyliyim Fikir olur belki Öncelikle zaten resimli pasta yaptırmıstık yanına tatlı tuzlu kurabiye aldık zeytınyaglı sarma patatesli börek kıbrıs tatlısı kalıpta kek kısır ve etli pide yaptırdık hemde doyurucu olsun diye