Mferideb ne kadar canınız yanarsa yansın tepki vermemeye çalışın. Gerçekten çok akıllı bu bebeler gözlerimizden bile anlıyorlar. Benim oğlumda 2 hafta boyunca ısırdı. Ağzına alınca çeke çeke ısırırdı. Allahım kopacak sanırdım kendimi kasmaktan tepki vermemek için sabit kalmaktan inme inecek sanırdım 😀 gözüme baktığında duvara bakardım hiç oralı değilmişim gibi. Sonunda bıraktı yapmayı. İnanın bunun başka hiçbir çaresi yok hoşlarına gidiyor yapmak. Gülmeyin, kızmayın, ayy naptın demeyin. O ısırdıkça kafanızı başka yöne çevirin bırakacaktır yapmayı