Gazel1 Arkadaşlar merhaba bebeğim dün 2. Doz oldu dün hiç bir şeyi yoktu bugün akşama doğru ağlama krizleri ateş ve aşı yeri aşırı şiş . Doktora götürmeme gerek var mı başına gelen var mı
haticealtuntas Gazel1 bizde dün akşam olduk bugün bacağında aşı yerinin yanında şişlik ve kızarıklık var