MehmetAlpinAnnesi Bebeğim 8 ay 10 günlük 4-5 gündür kabız gliserin fitil kullandım fitil içinde durmuyo ıkınıyo fitili atıyo ama yapamıyor yavrum çok ıkınıyo kıpkırmızı oldu poposu, yemesine de dikkat ediyorum ama nasıl düzelir farklı yöntemler deneyen var mı?
Gamzeli2206 MehmetAlpinAnnesi günkurusu ezmesi yedirin birde suyunu içirin birde incir ezmesi birde suyu ard arda yapın bunlardan zarar gelmez dirilişe hergün koymaya devam edin çıkarsada. Birde fiti yağlayıp koyun
Elifhafsa1 MehmetAlpinAnnesi aynısı bende de oldu geçen gün fitil zeytinyağı herşey denedm en son olarak sabun tabi defne sabunu küçültüp zeytinyağına batrp fitil gibi verdm ondan snra yaptı
miraysmom_ MehmetAlpinAnnesi kürdüm eriği püreleri satılıyor çeşitli markaların hipp milupa vs. Gayet etkili oluyor bağırsak çalıştırmada
Azra_annesiii MehmetAlpinAnnesi aynen yiyeceklere katınca etkisi azalıyor . Tatlı kaşığından biraz az içir sabah akşam verirsen çay kaşığıyla içir faydasını görürsün
MehmetAlpinAnnesi Azra_annesiii evet hem zeytinyağı Hem de kayısı ezmesi yedirdim çok iyi geldi teşekkür ederim🤗
emhmen_u MehmetAlpinAnnesi cennet hurması benim kızımda hemen kaka yaptırıyor.eğer ezmiyorsanız sizde yiyin tabi kayısı ve zeytinyağı da iyi gelir ben muhallebi yaparken kayısı kurusunu genelde koyuyorum ek gıdaya başladığımdan beri kabızdı çok şükür günde 2 defa. Yapıyo artık 😀 darısı size inşallah 😀