basakhanim34 Tugberk_2905 ilk haftalarda gece onla yatabilir dışarı onla çıkabilir. Çünkü bez taksanız kafa karışacak bezden bin kat iyidir. Tabi giydirirken bak bu bizim giydiğimiz külotlardan artık bezi bıraktık ya falan diyorsunuz.